Εκκλησιαστικό σήριαλ (δεύτερος κύκλος)

DSC03729_resizeΤο γνωστό σήριαλ με την εκκλησία στο Βάστα έχει και δεύτερο κύκλο.Μετά την αίτηση του πάτερ Ιωακείμ για να αλλάξει Μητρόπολη,έχουν δημιουργηθεί πολλά σενάρια.Το χωριό έχει χωριστεί σε Ιωακειμικούς και αντιΙωακειμικούς,όπως λέμε Μνημονιακοί και Αντιμνημονιακοί.Άσχετα αν ο πάτερ Ιωακείμ έχει φύγει εδώ και μήνες και λειτουργεί σε άλλη Μητρόπολη.

Το πρώτο σενάριο λέει ότι ο πάτερ Ιωακείμ ήθελε να φύγει για δικούς του λόγους και έτσι απλά είχε κάνει αίτηση στην Μητρόπολη για αυτό το ζήτημα.Το δεύτερο σενάριο είναι πιο πλούσιο αλλά τα γεγονότα το κάνουν πλούσιο.Ο ψυχολογικός πόλεμος που δέχτηκε αυτός ο ιερέας στα χωριά Ίσαρη και Βάστα δεν είχε προηγούμενο.Ίσως γιατί ήταν υπερβολικά τίμιος με το ζήτημα του χρήματος και δεν επέτρεπε ούτε στον Δεσπότη να διαχειριστεί τα οικονομικά των εκκλησιών.Αυτό σίγουρα ενόχλησε τοπικά μικροσυμφέροντα και την ίδια την Μητρόπολη.

Μην κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλο μας,όλοι γνωρίζουμε πως λειτουργεί το σύστημα και ειδικά το εκκλησιαστικό.Όποιος πιστεύει ότι η εκκλησία αποτελείται μόνο απο άγιους πατέρες και αμόλυντους ιερείς,τότε ή ζει σε έναν φανταστικό κόσμο ή εθελοτυφλεί.

Εμείς έχουμε βγάλει το συμπέρασμα ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση.Δηλαδή οτι ο πάτερ Ιωακείμ ήθελε κάποια στιγμή να φύγει αλλα πρώτα να έχει αφήσει έργο πίσω του αλλά λόγο του ότι ήρθε σε σύγκρουση με τα τοπικά εκκλησιαστικά συμφέροντα (π.χ δεν τον άφηναν να λειτουργήσει στην Αγ.Θεοδώρα) και εν συνεχεία με τα τοπικά (συκοφαντήθηκε στο Ίσαρη σε απερίγραπτο βαθμό) ,αυτό τον έφερε σε ποιο δύσκολη θέση ώστε να πάρει αυτή την απόφαση και να το επισπεύσει.Φυσικά και έκανε λάθη και μοιραία στράφηκαν εναντίων του αρκετοί,φυσικά και έκανε λάθη σε βαθμό να χάσει το δίκιο του.Αλλά αν αναλογιστούμε ότι ήταν ένας ενταντίων όλων και ότι δεν ήταν θεός αλλά άνθρωπος τότε ας κάτσουμε να συλλογιστούμε τα δικά μας λάθη και γιατί οπισθοδρομήσαμε το χωριό εκατό χρόνια πίσω.

Σήμερα έχουμε καινούργιο ιερέα,για καλή μας τύχη πάλι νέος στην ηλικία.Εδώ ξεκινά ο δεύτερος κύκλος του σήριαλ.Ο πάτερ Κωνσταντίνος δεν είναι διορισμένος και είναι και άμισθος.Δεν έχει παραλλάβει επίσημα σφραγίδες,χαρτιά και η Μητρόπολη κωλυσιεργεί να τακτοποιήσει το ζήτημα με αποτέλεσμα μετά απο αρκετούς μήνες να υπάρχουν προβλήματα στο Βάστα.

Ο πάτερ Κωνσταντίνος δεν έχει κλειδιά των εκκλησιών του Βάστα,γιατί ορθά και για τυπικούς λόγους η επιτροπή δεν του τα δίνει αν δεν γίνει παραλαβή παράδοση,ώστε να είναι κατοχυρωμένος και ο ιερέας και η επιτροπή ως προς ζητήματα διαφάνειας.

Φυσικά ο Δεσπότης όπως και στο ζήτημα του Ιωακείμ λάμπει δια της απουσίας του.Η στάση αυτή δημιουργεί εντάσεις στον κόσμο των χωριών,προβλήματα στον πάτερ Κωνσταντίνο και ούτε μας τιμά ως τόπο,ούτε υπάρχει μια ξεκάθαρη κατάσταση.

Εμείς ζητάμε διαφάνεια στις πρακτικές,ξεκαθάρισμα σ’αυτά τα θέματα για να μην υπάρχουν σκιές και για να μην δημιουργηθούν συκοφαντικά σενάρια στο μέλλον,τα οποία θα βαρύνουν και τους εκάστοτε ιερείς και τους εκκλησιαζόμενους.Απλά πράγματα δηλαδή που δεν κατανοούμε γιατί χρονίζουν.

Επίσης είναι εξαιρετικά γελοίο και προκλητικό να υπάρχουν τέτοια ζητήματα όταν η ερήμωση και η ανεργία έχει τσακίσει τα νοικοκυριά,όταν ο γιατρός είναι σπάνιο είδος για τα χωριά μας και άλλα πολλά άλυτα ζητήματα επιβίωσης και ουσίας.

4 thoughts on “Εκκλησιαστικό σήριαλ (δεύτερος κύκλος)

  1. Ο Πάρεδρος, ο Ιερέας, ο Δάσκαλος και ο Ιατρός στα χωριά είναι κατα κάποιο τρόπο η προσωποποίηση της άρχουσας τάξης, της τάξης, του σωστού και δίκαιου, και της μόρφωσης. Είναι αυτοί που θα έπρεπε να παλεύουν για την ομόνοια στον κόσμο, και ναείναι προσεκτικοί ώστε οι πράξεις τους να βρίσκουν μιμητές και ο τόπος να προχωρά. Δυστυχώς σε αυτό το χωριό…………

  2. δυστυχωσ σε αυτο το χωριο δεν υπαρχει ουτε παπας…ουτε δασκαλος…ουτε γιατρος…ουτε παρεδρος….ουδεμια αρχουσα ταξη…..κ ουτε θα υπαρξει ποτε……

  3. Δυστυχώς ακόμα ένα πρόβλημα στο χωριό μας μετά από τα προβλήματα ανθρωπιάς και υποδομών έχουμε και τα εκκλησιαστικά η αποψή μου είναι ότι η μειοψηφία πάλι καταφέρνει στο Βάστα τουλάχιστον να κάνει το δικό της!!!Ελπίζω κάποια μέρα να τελειώσουν όλα αυτά και να πορευτούμε όλοι μαζί πριν είναι αργά και ερημώσουν τελείως τα χωριά μας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s