Χορήγηση αδειών για την Αγία Θεοδώρα

γραφειοκρατία

Έληξε η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων για θέσεις υπαίθριου εμπορίου στην περιοχή της Αγίας Θεοδώρας. Ο Δήμος Μεγαλόπολης και το συμβούλιο αποφάσισε δίκαια και κατά την γνώμη μου μοίρασε με σωστά κριτήρια τις θέσεις.Απο τις 10 θέσεις μόνο οι 7 είχαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά.Μερικές πονηριές κάποιων απο την Καλαμάτα και την Μεσσηνία,δεν πέρασαν και έμειναν εκτός.Αυτό σημαίνει ότι ο Δήμος άρχσε να βάζει μια τάξη στο καθεστώς που υπήρχε στην περιοχή της Αγίας Θεοδώρας.Φυσικά και όλοι έχουν δικαίωμα στο μεροκάματο αλλά δεν γίνεται να μην έχουν προτεραιότητα οι Βασταίοι και οι Ισαραίοι,μιας και ο μοναδικός τρόπος βιοπορισμού στην περιοχή μας είναι το προσκύνημα της Αγίας Θεοδώρας.Μερικά αποσμάτα της απόφασης θα τα βρήτε παρακάτω και ολόκληρη την απόφαση θα την βρήτε εδώ :

Χορήγηση αδειών για την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων εντός της διοικητικής περιφέρειας Δήμου Μεγαλόπολης.

ΑΔΑ: ΒΙΗΦΩΛ8-ΑΤΚ

ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ

Αριθμός Απόφασης 121/2014

Απόσπασμα

Από το Πρακτικό της αριθμ. 8/2014 συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

ΘΕΜΑ: Χορήγηση αδειών για την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων εντός της διοικητικής περιφέρειας Δήμου Μεγαλόπολης.

Στη Μεγαλόπολη και στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου σήμερα την εβδόμη (7η) του μήνα Μαρτίου του έτους 2014 ημέρα Παρασκευή και ώρα 7.00 μ.μ. συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο Μεγαλόπολης μετά την από 3888/28- 02-2014 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου, που επιδόθηκε σε καθένα από τα Δημοτικούς Συμβούλους χωριστά σύμφωνα με τα διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική τα Αυτοδιοίκησης και τα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης».

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ

Οι θέσεις οι οποίες καθορίσθηκαν για την άσκηση υπαίθριων στάσιμων εμπορικών δραστηριοτήτων, όπως ορίζεται και από την παράγραφο 6 του άρθρου 1 του Ν. 3377/05, μετά την αριθμ. 499/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, είναι οι εξής :

Δέκα (10) θέσεις στάσιμου εμπορίου για την πώληση αγροτικών ειδών, ειδών λαϊκής τέχνης και λοιπών ειδών λιανικού εμπορίου, στο χώρο της Ζώνης Β, στο χώρο της Αγίας Θεοδώρας της Τ.Κ. Βάστα.

Screenshot_8

Οι παρακάτω αιτούντες δεν κρίνονται δικαιούχοι χορήγησης άδειας άσκησης υπαίθριου εμπορίου αιτιολογημένα ως κατωτέρω:

1.Ο κ. Ντάσκος Γεώργιος κατέθεσε αίτηση – Υπ. Δήλωση, η οποία έλαβε από το Δήμο τον αρ. πρωτ. 1492/31-01-2014, δεν κρίνεται δικαιούχος χορήγησης άδειας στάσιμου εμπορίου, καθώς στο όνομά του λειτουργεί οργανωμένη ομοειδή επιχείρηση στην Καλαμάτα με υποκατάστημα στην Τ.Κ. Βάστα Μεγαλόπολης, σχετική με το αντικείμενο της υπαίθριας δραστηριότητάς του, ήτοι: «κατασκευή και λιανικό εμπόριο ξύλινων κορνιζών, καθρεπτών, και άλλων ειδών από ξυλεία ή μέταλλο».

2.Η κ. Τζούμα Αργυρώ κατέθεσε αίτηση η οποία έλαβε από το Δήμο τον αρ. πρωτ. 153/08- 01-2014 αιτείται άδεια κατάληψης κοινόχρηστου χώρου στον περιβάλλοντα χώρο Αγίας Θεοδώρας Βάστα. Είναι κάτοχος της 195/09-01-2014 άδειας υπαίθριου στάσιμου εμπορίου που της χορηγήθηκε από το Δήμο Οιχαλίας και είναι τοποθετημένη σε χώρο που έχει καθοριστεί από το Δήμο που εξέδωσε την ανωτέρω άδεια.

3.Η κ. Κωστοπούλου Αικατερίνη κάτοικος Ηλείας, κατέθεσε αίτηση η οποία έλαβε από το Δήμο τον αρ. πρωτ. 164/08-01-2014 με την οποία αιτείται παράταση χρήσης κοινόχρηστου χώρου στον περιβάλλοντα χώρο της Αγίας Θεοδώρας Βάστα. Δεν προσκομίστηκε παραγωγική άδεια τύπου Α η οποία έχει πανελλαδική ισχύ.

4.Η κ. Σίτελη – Νικολοπούλου Βασιλική κατέθεσε αίτηση η οποία έλαβε από το Δήμου τον αρ. πρωτ. 1602/31-01-2014 ζητώντας άδεια χρήσης κατάληψης κοινόχρηστου χώρου στον περιβάλλοντα χώρο της Αγίας Θεοδώρα Βάστα για την πώληση προϊόντων λαϊκής τέχνης που κατασκευάζει η ίδια. Δεν προσκομίστηκε σχετική παραγωγική άδεια εκδιδόμενη από την αρμόδια Δ/νης Εμπορίου.

5.Ο κ. Σκούφης Ευθύμιος, κάτοικος Ν. Ηλείας, κατέθεσε αίτηση η οποία έλαβε από το Δήμο τον αρ. πρωτ. 157/08-01-2014 με την οποία ζητά ανανέωση άδεια υπαίθριου στάσιμου εμπορίου, προσκομίζοντας την αριθμ. 4314/2012 άδεια πλανόδιου εμπορίου τύπου Β που έχει εκδοθεί στο Ν. Ηλείας.

4 thoughts on “Χορήγηση αδειών για την Αγία Θεοδώρα

  1. Η απλη καταγραφη των γεγονοτων για την ενημερωση του κοινου θα ηταν υπεραρκετη. Οι υπαινιγμοι εις βαρος συγκεκριμενων ατομων και οι βδελυροι χαρακτηρισμοι εναντιον ανθρωπων θα μπορουσαν να απουσιαζουν.
    Σας ευχαριστω.

    • Ετυμολογία: αρχ. <βδελύττομαι <βδελυρός (αυτός που προκαλεί αηδία, ο αποκρουστικός)
      Το θέμα των θέσεων είναι ένα τεράστιο πρόβλημα που χρονίζει επικίνδυνα αλλά θα αναλυθεί σε άλλο άρθρο.
      Πραγματικά απορώ όμως απο που βγάζετε το συμπέρασμα περί βδελυγμίας.Αν εννοείτε την άποψη περί "πονηριάς κάποιων…" ως χαρακτηρισμό,συγνώμη αλλά λάθος καταλάβατε.
      Οφείλω όμως να εξηγηθώ για να μην υπάρχουν σκιές.
      Στο σημείο όπου γράφω "πονηριές κάποιων…",να σας ενημερώσω ότι δεν είναι χαρακτηρισμός αλλά τακτική αυτών που προσπάθησαν να προσπεράσουν τον νόμο με πλάγιο τρόπο και ναι κάνω υπαινιγμό αλλά όχι χαρακτηρισμό.Δεν είμαι δικαστής για να κρίνω και όπως γράφω παρακάτω,αν κάνετε τον κόπο να το διαβάσατε όλο το άρθρο,αναφέρω ότι "όλοι έχουν δικαίωμα στο μεροκάματο…",μήπως είναι και αυτό σιχαμερός χαρακτηρισμός ατόμων;Το ότι μπήκαν κανόνες στην αναρχία που επικρατούσε στην Αγ.Θεοδώρα πιστεύω ότι συμφωνούμε όλοι.Το θέμα αν ισχύουν αυτοί οι κανόνες για όλους ή μόνο για "τα δικά μας παιδιά" είναι ένα άλλο θέμα που θα αναλυθεί στο μέλλον,γιατί δεν ζούμε σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο.
      Όπως και να έχει το ζήτημα,σας ευχαριστώ που κάνατε την παρατήρηση και είπατε την άποψη σας.Πάντα στην διάθεση σας για όποια διευκρίνιση.

  2. Καταρχην, γνωριζω πολυ καλυτερα ελληνικα απο εσας και σας διαβεβαιωνω αγαπητε μου. Ωστοσο εκτιμω την φιλοτιμη προσπαθεια σας να κοιταξετε την λεξη στο λεξικο. Δεν θα μου υπαγορευσετε εσεις ομως για το ποιες θα ειναι οι εντυπωσεις μου για το αρθρο σας.
    Η λεξη ‘πονηριες’ ειναι σχολιο δικο σας και δειχνει τον τροπο που εσεις αντιλαμβανεστε τα πραγματα και δεν ειναι αντικειμενικη αναπαρασταση της πραγματικοτητας. Αν επιθυμειτε να το χαρακτηρισετε υπαινιγμο, καλως, σας διαβεβαιωνω οτι δεν εχω κανενα προβλημα με το πως θα ονομασουμε τα λογια σας. Αυτο που εχει σημασια για εμενα ειναι οτι προσπαθειτε να σπηλωσετε καποιους ανθρωπους με αυτα τα λογια.
    Και οι κατηγοριες σας, συνεχιζουν αγαπητε μου, οταν αναφερεστε στο οτι καποιοι ‘προσπαθουν να προσπεράσουν τον νόμο με πλάγιο τρόπο’ . Αν θελετε να συνεχισετε να ριχνετε κατηγοριες τουλαχιστον καντε το με θαρρος και μη κρυβεστε πισω απο ενα αρθρο, πισω απο ενα μπλογκ.
    Οσον αφορα τη φραση σας ‘Φυσικά και όλοι έχουν δικαίωμα στο μεροκάματο’, επιτρεψτε μου να σας θυμισω οτι συνοδευεται απο μια αντιθετικη προταση ‘αλλά δεν γίνεται να μην έχουν προτεραιότητα’, προφανως για να σας δοθει η ευκαιρεια να προβαλετε οσα εσεις επιθυμειτε.
    Τι σας κανει εσας να πιστευτε οτι υπηρχε αναρχια στην Αγια Θεοδωρα? Και επειδη ο κοσμος μας, πραγματι, δεν ειναι αγγελικα πλασμενος, ολοι μας πρεπει να επιβιωνουμε ακομα και οταν εχουμε ανταγωνιστες και οχι να προσπαθουμε να κατασπαραξουμε τους αλλους.
    Στο τελος της ημερας, ολα θα καθοριστουν απο τους νομους και οχι απο τις υποκειμενικες αποψεις ατομων.

    • Σεβαστή η άποψη σας και εύγε σας που γνωρίζετε άψογα τα ελληνικά αλλα δεν σας κάνω τον φιλόλογο.Προσωπικά δεν έχω κανένα μα κανένα συμφέρον απο την Αγ.Θεοδώρα,ούτε τα «πέρνω» για να μεροληπτώ.Όσο για την κατάσταση εκεί,πιστέψτε με την γνωρίζω πάαααρα πολύ καλά πριν ακόμα γίνει δρόμος και παζάρι επίσης.Καμία αντίφαση,τονίζω ότι ο μοναδικός οικονομικός πόρος για τα χωριά μας είναι δυστυχώς μόνο η Αγ.Θεοδώρα.Καλώς ή κακώς αυτή είναι η αλήθεια,νεκρά χωριά χωρίς καμία οικονομική διέξοδο.Αν σας ενοχλεί τόσο πολύ αυτό που γράφω θα ήταν καλύτερα να σας ενοχλούσε το ίδιο και η Εκκλησία που είναι η μόνη που δεν έχει κανένα ηθικό δικαίωμα να έχει μαγαζιά και να είναι το μονοπώλιο στην περιοχή.Το πρόβλημα αγαπητή αναγνώστρια δεν είναι ένα blog ή οι απόψεις του γράφοντα,μικρή σημασία έχουν όταν στην ουσία αυτός που σε προσβάλλει και σε θίγει άμεσα και έμεσα είναι η ίδια η εκκλησία,απλά είναι πιο εύκολο να χτυπάς το σαμάρι (blog) παρά τον γάϊδαρο (εξουσία).Το πρόβλημα μήπως είναι η εκκλησία που σκοτώνει οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα με αθέμιτο και χυδαίο ανταγωνισμό;Αν οι μικροπωλητές δεν είναι ενωμένοι ενάντια στην όποια μορφή μονοπωλιακής εξουσίας,αυτό είναι θέμα των μικροπωλητών.Αν πιστεύουν ότι ο κανιβαλισμός και η θεωρία του ενός είναι αναπτυξιακή και αυτό είναι θέμα των μικροπωλητών.Προσωπικά σαν επισκέπτης ή σαν μόνιμος κάτοικος θεωρώ ντροπή να γίνονται «ψευτοτσαμπουκάδες» και η αστυνομία να είναι ο πιο συχνός επισκέπτης στην περιοχή.Γι’ αυτά τα γεγονότα,μήπως φταίω εγώ,το blog;
      Προς ενημέρωση σας όμως,ένα φρέσκο νέο απο το Δημαρχείο,σας το γνωστοποιώ γιατί το έψαξα το θέμα σήμερα,οτι ο Δήμος πολύ σύντομα θα χτίσει μικρά μαγαζιά στέρεα και μόνιμα για να τακτοποιηθεί το θέμα του υπαίθριου εμπορίου (έτσι είπαν,έχουν και τα σχέδια έτοιμα).Επίσης για όποια άλλη διευκρίνηση υπάρχει και το mail : ep.vasta@gmail.com για να σας δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία και το τηλέφωνο αν θέλετε,γιατί κρυφτό δεν παίζω,δεν μου το επιτρέπει η ηλικία μου.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.